--ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ------ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΤΩΝ ΕΔ ΚΑΙ ΣΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΕ

....www.syndesmosee.org .... ... Η ΜΟΝΗ ΕΝΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.... ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ...

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ ..αρχισαν να ΞΗΛΩΝΟΥΝ ΤΩΡΑ


8 ώρες πριν 
<https://www.facebook.com/konstantinos.loukopoulos.7/posts/373473339369137>
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΞΑΝΑ" ΠΟΥ 
ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΣ

Πρόεδρε,
Όταν με διόρισες Αντιπρόεδρο της «δημιουργίας, ξανά» θυμάσαι ότι σου 
είχα πει «ότι έχεις την παραίτηση μου ανοιχτή και κάνε χρήση της όποτε 
εσύ κρίνεις».
Μετά τα τελευταία γεγονότα επειδή ούτε εγώ έχω την δική σου εμπιστοσύνη, 
αλλά το σημαντικότερο ούτε εσύ έχεις την δική μου για τους λόγους που 
εσύ γνωρίζεις και καταλαβαίνεις καλύτερα από όλους μας , σου υπενθυμίζω 
την «ανοικτή παραίτηση» μου που είχες από την 26 Μαρτίου και θεώρησε την 
πλέον ως δεδομένη.
Κωνσταντίνος Λουκόπουλος
Ένας Συνιδρυτής της «δημιουργίας, ξανά»
Konstantinos Loukopoulos
<https://www.facebook.com/konstantinos.loukopoulos.7>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου